Labas!

Labas!

Labas!

HORIZONTAI

HORIZONTAI

HORIZONTAI

Šeštadienio mokykla.

Tarp žodžių, judesio ir pasaulio – čia prasideda vaikystės horizontai.

Šeštadienio mokykla.

Tarp žodžių, judesio ir pasaulio – čia prasideda vaikystės horizontai.

Šeštadienio mokykla.


Tarp žodžių, judesio ir pasaulio – čia prasideda vaikystės horizontai.

Apie „Horizontus“ – šeštadieninę mokyklą vaikams

Kūryba ir menai

Skatiname vaikų kūrybiškumą per meną, muziką ir teatrą, kad jie drąsiai išreikštų save.

Kūryba ir menai

Skatiname vaikų kūrybiškumą per meną, muziką ir teatrą, kad jie drąsiai išreikštų save.

Kūryba ir menai

Skatiname vaikų kūrybiškumą per meną, muziką ir teatrą, kad jie drąsiai išreikštų save.

Mokslų pažinimas

Tyrinėjame gamtą, technologijas ir pasaulio įvairovę, ugdydami smalsumą ir žinių troškimą.

Mokslų pažinimas

Tyrinėjame gamtą, technologijas ir pasaulio įvairovę, ugdydami smalsumą ir žinių troškimą.

Mokslų pažinimas

Tyrinėjame gamtą, technologijas ir pasaulio įvairovę, ugdydami smalsumą ir žinių troškimą.

Socialiniai įgūdžiai

Mokomės bendradarbiauti, bendrauti ir suprasti kitus, stiprindami bendruomeniškumą

Socialiniai įgūdžiai

Mokomės bendradarbiauti, bendrauti ir suprasti kitus, stiprindami bendruomeniškumą

Socialiniai įgūdžiai

Mokomės bendradarbiauti, bendrauti ir suprasti kitus, stiprindami bendruomeniškumą

Asmenybės augimas

Drąsiname būti savimi, ugdome pasitikėjimą, emocinį ir kūrybinį raštingumą.

Asmenybės augimas

Drąsiname būti savimi, ugdome pasitikėjimą, emocinį ir kūrybinį raštingumą.

Asmenybės augimas

Drąsiname būti savimi, ugdome pasitikėjimą, emocinį ir kūrybinį raštingumą.

Kaip viskas vyksta?

Kaip viskas vyksta?

Kaip viskas vyksta?

Praktinė informacija

Praktinė informacija

Praktinė informacija

Programos kryptis

Programos kryptis

Programos kryptis

Ispanų kalba:

Pamokos padeda vaikams atrasti kalbos skambesį, drąsiau kalbėti ir pažinti kitą kultūrą. Mažesni mokosi per dainas, žaidimus ir judesį, o vyresni – per pokalbius, vaidmenų žaidimus ir smagias užduotis. Ispanų kalba čia nėra vien tik taisyklės – tai bendravimo, atradimų ir kultūros kelionė. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į pasaulį, kuriame kalba tampa tiltu tarp žmonių.

Ispanų kalba:

Pamokos padeda vaikams atrasti kalbos skambesį, drąsiau kalbėti ir pažinti kitą kultūrą. Mažesni mokosi per dainas, žaidimus ir judesį, o vyresni – per pokalbius, vaidmenų žaidimus ir smagias užduotis. Ispanų kalba čia nėra vien tik taisyklės – tai bendravimo, atradimų ir kultūros kelionė. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į pasaulį, kuriame kalba tampa tiltu tarp žmonių.

Ispanų kalba:

Pamokos padeda vaikams atrasti kalbos skambesį, drąsiau kalbėti ir pažinti kitą kultūrą. Mažesni mokosi per dainas, žaidimus ir judesį, o vyresni – per pokalbius, vaidmenų žaidimus ir smagias užduotis. Ispanų kalba čia nėra vien tik taisyklės – tai bendravimo, atradimų ir kultūros kelionė. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į pasaulį, kuriame kalba tampa tiltu tarp žmonių.

Finansinis raštingumas:

Vaikai mokosi suprasti pinigus, planuoti ir atsakingai rinktis. Per žaidimus, praktines užduotis ir kūrybinius projektus jie sužino, kas yra biudžetas, taupymas ar mainai. Čia nėra sausų skaičių – tikrų situacijų modeliavimas ir kūrybiniai sprendimai padeda suvokti, kad finansai gali būti ir įdomūs, ir naudingi. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į sąmoningą santykį su pinigais ir pasauliu aplink.

Finansinis raštingumas:

Vaikai mokosi suprasti pinigus, planuoti ir atsakingai rinktis. Per žaidimus, praktines užduotis ir kūrybinius projektus jie sužino, kas yra biudžetas, taupymas ar mainai. Čia nėra sausų skaičių – tikrų situacijų modeliavimas ir kūrybiniai sprendimai padeda suvokti, kad finansai gali būti ir įdomūs, ir naudingi. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į sąmoningą santykį su pinigais ir pasauliu aplink.

Finansinis raštingumas:

Vaikai mokosi suprasti pinigus, planuoti ir atsakingai rinktis. Per žaidimus, praktines užduotis ir kūrybinius projektus jie sužino, kas yra biudžetas, taupymas ar mainai. Čia nėra sausų skaičių – tikrų situacijų modeliavimas ir kūrybiniai sprendimai padeda suvokti, kad finansai gali būti ir įdomūs, ir naudingi. Kiekviena pamoka – tai žingsnis į sąmoningą santykį su pinigais ir pasauliu aplink.

Teatras ir šokis:

Šios veiklos padeda vaikams atrasti savo balsą, pasitikėti savimi ir drąsiai reikšti emocijas. Mažesni vaikai improvizuoja per judesį, garsus ir žaidimus, o vyresni kuria scenas, vaidina bei mokosi bendradarbiauti scenoje. Teatras ugdo kūrybiškumą, gebėjimą klausytis ir būti išgirstam, o šokis laisvą judėjimą, ritmą bei kūno išraišką. Čia nėra „teisinga“ ar „neteisinga“. Svarbiausia procesas, atradimų džiaugsmas ir augantis pasitikėjimas savimi. Čia kiekviena pamoka tampa kelione į saviraiškos, kūrybos ir bendrystės pasaulį.

Teatras ir šokis:

Šios veiklos padeda vaikams atrasti savo balsą, pasitikėti savimi ir drąsiai reikšti emocijas. Mažesni vaikai improvizuoja per judesį, garsus ir žaidimus, o vyresni kuria scenas, vaidina bei mokosi bendradarbiauti scenoje. Teatras ugdo kūrybiškumą, gebėjimą klausytis ir būti išgirstam, o šokis laisvą judėjimą, ritmą bei kūno išraišką. Čia nėra „teisinga“ ar „neteisinga“. Svarbiausia procesas, atradimų džiaugsmas ir augantis pasitikėjimas savimi. Čia kiekviena pamoka tampa kelione į saviraiškos, kūrybos ir bendrystės pasaulį.

Teatras ir šokis:

Šios veiklos padeda vaikams atrasti savo balsą, pasitikėti savimi ir drąsiai reikšti emocijas. Mažesni vaikai improvizuoja per judesį, garsus ir žaidimus, o vyresni kuria scenas, vaidina bei mokosi bendradarbiauti scenoje. Teatras ugdo kūrybiškumą, gebėjimą klausytis ir būti išgirstam, o šokis laisvą judėjimą, ritmą bei kūno išraišką. Čia nėra „teisinga“ ar „neteisinga“. Svarbiausia procesas, atradimų džiaugsmas ir augantis pasitikėjimas savimi. Čia kiekviena pamoka tampa kelione į saviraiškos, kūrybos ir bendrystės pasaulį.

Aš ir Pasaulis

Vaikai tyrinėja didįjį pasaulį per mažus kasdienybės klausimus. Kodėl svarbu rūpintis gamta? Kas yra draugystė? Kaip mes galime keisti pasaulį? Pamokose nagrinėjamos JT darnaus vystymosi temos, diskutuojama, kuriamos idėjos ir projektai. Čia vaikai mokosi, kad jų balsas turi galią, o kiekviena smulki idėja gali tapti pokyčiu.

Aš ir Pasaulis

Vaikai tyrinėja didįjį pasaulį per mažus kasdienybės klausimus. Kodėl svarbu rūpintis gamta? Kas yra draugystė? Kaip mes galime keisti pasaulį? Pamokose nagrinėjamos JT darnaus vystymosi temos, diskutuojama, kuriamos idėjos ir projektai. Čia vaikai mokosi, kad jų balsas turi galią, o kiekviena smulki idėja gali tapti pokyčiu.

Aš ir Pasaulis

Vaikai tyrinėja didįjį pasaulį per mažus kasdienybės klausimus. Kodėl svarbu rūpintis gamta? Kas yra draugystė? Kaip mes galime keisti pasaulį? Pamokose nagrinėjamos JT darnaus vystymosi temos, diskutuojama, kuriamos idėjos ir projektai. Čia vaikai mokosi, kad jų balsas turi galią, o kiekviena smulki idėja gali tapti pokyčiu.

Mūsų mokytojai

Sveiki! Aš esu Kenia. Esu kilusi iš Ekvadoro, kur dar nuo vaikystės mane lydėjo meilė kalboms ir kultūroms. Baigiau tarptautinių santykių ir vertimo bakalauro studijas, taip pat įgijau sociolingvistikos magistro laipsnį. Nuo 2017 metų esu sertifikuota ispanų kalbos mokytoja. Mokiausi ir dirbau skirtingose šalyse – Pietų Amerikoje, Čekijoje ir Lietuvoje. Į Vilnių atvykau 2019-aisiais, o šiuo metu dirbu tarptautinėje mokykloje. Man svarbiausia, kad pamokose vaikai jaustųsi saugiai ir įtrauktai – kad atrastų džiaugsmą mokantis naujos kalbos, drąsiau bendrautų, stiprėtų socialiai ir emociškai. Tikiu, kad ispanų kalba gali tapti ne tik žinių šaltiniu, bet ir langeliu į platų, spalvingą pasaulį.

Sveiki! Aš esu Kenia. Esu kilusi iš Ekvadoro, kur dar nuo vaikystės mane lydėjo meilė kalboms ir kultūroms. Baigiau tarptautinių santykių ir vertimo bakalauro studijas, taip pat įgijau sociolingvistikos magistro laipsnį. Nuo 2017 metų esu sertifikuota ispanų kalbos mokytoja. Mokiausi ir dirbau skirtingose šalyse – Pietų Amerikoje, Čekijoje ir Lietuvoje. Į Vilnių atvykau 2019-aisiais, o šiuo metu dirbu tarptautinėje mokykloje. Man svarbiausia, kad pamokose vaikai jaustųsi saugiai ir įtrauktai – kad atrastų džiaugsmą mokantis naujos kalbos, drąsiau bendrautų, stiprėtų socialiai ir emociškai. Tikiu, kad ispanų kalba gali tapti ne tik žinių šaltiniu, bet ir langeliu į platų, spalvingą pasaulį.

Sveiki! Aš esu Kenia. Esu kilusi iš Ekvadoro, kur dar nuo vaikystės mane lydėjo meilė kalboms ir kultūroms. Baigiau tarptautinių santykių ir vertimo bakalauro studijas, taip pat įgijau sociolingvistikos magistro laipsnį. Nuo 2017 metų esu sertifikuota ispanų kalbos mokytoja. Mokiausi ir dirbau skirtingose šalyse – Pietų Amerikoje, Čekijoje ir Lietuvoje. Į Vilnių atvykau 2019-aisiais, o šiuo metu dirbu tarptautinėje mokykloje. Man svarbiausia, kad pamokose vaikai jaustųsi saugiai ir įtrauktai – kad atrastų džiaugsmą mokantis naujos kalbos, drąsiau bendrautų, stiprėtų socialiai ir emociškai. Tikiu, kad ispanų kalba gali tapti ne tik žinių šaltiniu, bet ir langeliu į platų, spalvingą pasaulį.

Sveiki! Aš esu Urtė, aktorė, kuri savo meilę vaidybai dalijasi su vaikais ir paaugliais. Teatras man – tai vieta, kur išmokstama būti savimi ir drąsiai kurti. Į teatrą atėjau dar būdama susikausčiusi, o išėjau daug iškalbesnė, atviresnė ir labiau pasitikinti savimi. To paties siekiu ir savo pamokose: žaisti, improvizuoti, kurti personažus ir pasakas, bet svarbiausia – išmokti klausyti savo vidinio balso bei pasitikėti kūnu. Man svarbiausia, kad dalyviai iš pamokų išeitų su šypsena ir jausmu: „Aš galiu!“

Sveiki! Aš esu Urtė, aktorė, kuri savo meilę vaidybai dalijasi su vaikais ir paaugliais. Teatras man – tai vieta, kur išmokstama būti savimi ir drąsiai kurti. Į teatrą atėjau dar būdama susikausčiusi, o išėjau daug iškalbesnė, atviresnė ir labiau pasitikinti savimi. To paties siekiu ir savo pamokose: žaisti, improvizuoti, kurti personažus ir pasakas, bet svarbiausia – išmokti klausyti savo vidinio balso bei pasitikėti kūnu. Man svarbiausia, kad dalyviai iš pamokų išeitų su šypsena ir jausmu: „Aš galiu!“

Sveiki! Aš esu Urtė, aktorė, kuri savo meilę vaidybai dalijasi su vaikais ir paaugliais. Teatras man – tai vieta, kur išmokstama būti savimi ir drąsiai kurti. Į teatrą atėjau dar būdama susikausčiusi, o išėjau daug iškalbesnė, atviresnė ir labiau pasitikinti savimi. To paties siekiu ir savo pamokose: žaisti, improvizuoti, kurti personažus ir pasakas, bet svarbiausia – išmokti klausyti savo vidinio balso bei pasitikėti kūnu. Man svarbiausia, kad dalyviai iš pamokų išeitų su šypsena ir jausmu: „Aš galiu!“

Sveiki! Aš esu Žaneta – mokau vaikus valdyti pinigus taip, kad jie patys pradėtų kurti savo svajones. Mano užsiėmimuose vaikai ne tik skaičiuoja, bet ir planuoja, taupo bei išdrįsta pabandyti savo pirmąjį „verslą“. Turiu dvejų metų patirtį mokykloje, finansų žinių ir žurnalistikos įgūdžių, todėl kalbu taip, kad vaikai klausytųsi ir nebijotų klysti. Man svarbiausia, kad jie užaugtų ne tik protingi, bet ir laimingi – gebantys patys kurti savo ateitį.

Sveiki! Aš esu Žaneta – mokau vaikus valdyti pinigus taip, kad jie patys pradėtų kurti savo svajones. Mano užsiėmimuose vaikai ne tik skaičiuoja, bet ir planuoja, taupo bei išdrįsta pabandyti savo pirmąjį „verslą“. Turiu dvejų metų patirtį mokykloje, finansų žinių ir žurnalistikos įgūdžių, todėl kalbu taip, kad vaikai klausytųsi ir nebijotų klysti. Man svarbiausia, kad jie užaugtų ne tik protingi, bet ir laimingi – gebantys patys kurti savo ateitį.

Sveiki! Aš esu Žaneta – mokau vaikus valdyti pinigus taip, kad jie patys pradėtų kurti savo svajones. Mano užsiėmimuose vaikai ne tik skaičiuoja, bet ir planuoja, taupo bei išdrįsta pabandyti savo pirmąjį „verslą“. Turiu dvejų metų patirtį mokykloje, finansų žinių ir žurnalistikos įgūdžių, todėl kalbu taip, kad vaikai klausytųsi ir nebijotų klysti. Man svarbiausia, kad jie užaugtų ne tik protingi, bet ir laimingi – gebantys patys kurti savo ateitį.

Sveiki! Aš esu Gabriele. Studijuoju psichologiją ir dirbu su vaikais bei paaugliais, o „Horizontuose“ vedu projektus „Aš ir pasaulis“. Labiausiai man artimos aplinkosaugos ir tvarumo temos – tikiu, kad vaikai, nuo mažens mokydamiesi mylėti gamtą, užauga jautresni, sąmoningesni ir drąsiau kuriantys pokyčius. Pamokose kalbame apie draugystę, bendruomenę, globalius iššūkius ir mažus kasdienius sprendimus, kurie gali keisti pasaulį. Man svarbu, kad vaikai atrastų džiaugsmą tyrinėti, mokytųsi klausytis vieni kitų ir suprastų: kiekvieno jų balsas yra svarbus. Juk būtent jie yra ateities karta, nuo kurios priklausys, koks bus mūsų pasaulis rytoj.

Sveiki! Aš esu Gabriele. Studijuoju psichologiją ir dirbu su vaikais bei paaugliais, o „Horizontuose“ vedu projektus „Aš ir pasaulis“. Labiausiai man artimos aplinkosaugos ir tvarumo temos – tikiu, kad vaikai, nuo mažens mokydamiesi mylėti gamtą, užauga jautresni, sąmoningesni ir drąsiau kuriantys pokyčius. Pamokose kalbame apie draugystę, bendruomenę, globalius iššūkius ir mažus kasdienius sprendimus, kurie gali keisti pasaulį. Man svarbu, kad vaikai atrastų džiaugsmą tyrinėti, mokytųsi klausytis vieni kitų ir suprastų: kiekvieno jų balsas yra svarbus. Juk būtent jie yra ateities karta, nuo kurios priklausys, koks bus mūsų pasaulis rytoj.

Sveiki! Aš esu Gabriele. Studijuoju psichologiją ir dirbu su vaikais bei paaugliais, o „Horizontuose“ vedu projektus „Aš ir pasaulis“. Labiausiai man artimos aplinkosaugos ir tvarumo temos – tikiu, kad vaikai, nuo mažens mokydamiesi mylėti gamtą, užauga jautresni, sąmoningesni ir drąsiau kuriantys pokyčius. Pamokose kalbame apie draugystę, bendruomenę, globalius iššūkius ir mažus kasdienius sprendimus, kurie gali keisti pasaulį. Man svarbu, kad vaikai atrastų džiaugsmą tyrinėti, mokytųsi klausytis vieni kitų ir suprastų: kiekvieno jų balsas yra svarbus. Juk būtent jie yra ateities karta, nuo kurios priklausys, koks bus mūsų pasaulis rytoj.

Esu Viktorija, šiuolaikinio sokio trenerė, šioje srityje aktyviai dirbanti jau 17 metų. Per savo karjerą bendradarbiavau su įvairiais choreografais ir tobulinau įgūdžius skirtinguose šokio stiliuose. Mano treniruotės išsiskiria kūrybiškumu ir dėmesiu kiekvienam mokiniui. Siekiu, kad šokis taptų ne tik technikos lavinimu, bet ir saviraiškos priemone. Savo energija ir motyvacija įkvepiu mokinius augti, tobulėti, bei atrasti save.

Esu Viktorija, šiuolaikinio sokio trenerė, šioje srityje aktyviai dirbanti jau 17 metų. Per savo karjerą bendradarbiavau su įvairiais choreografais ir tobulinau įgūdžius skirtinguose šokio stiliuose. Mano treniruotės išsiskiria kūrybiškumu ir dėmesiu kiekvienam mokiniui. Siekiu, kad šokis taptų ne tik technikos lavinimu, bet ir saviraiškos priemone. Savo energija ir motyvacija įkvepiu mokinius augti, tobulėti, bei atrasti save.

Esu Viktorija, šiuolaikinio sokio trenerė, šioje srityje aktyviai dirbanti jau 17 metų. Per savo karjerą bendradarbiavau su įvairiais choreografais ir tobulinau įgūdžius skirtinguose šokio stiliuose. Mano treniruotės išsiskiria kūrybiškumu ir dėmesiu kiekvienam mokiniui. Siekiu, kad šokis taptų ne tik technikos lavinimu, bet ir saviraiškos priemone. Savo energija ir motyvacija įkvepiu mokinius augti, tobulėti, bei atrasti save.